۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

17. ایران تا اطلاع ثانوی تعطیل!

+من نمیدانم چرا آدمی که روزه می گیرد باید صبح دیر بیاید سر کار! باید از آن ور عصر زود برود خانه!
مگر آدمی که روزه می گیرد برای خودش و رضای خدا و انجام فرایض دینی و ... روزه نمی گیرد؟ چرا باید کار را تعطیل کند؟
تقصیر مردم نیست البته! یحتمل تقصیر سحری باشد!
وقتی که آقایان هنگام سحر، انواع و اقسام غذاها را تناول می نمایند، دیگر صبح از خواب برخاستن و سر کاررفتن کار حضرت فیل است! گور بابای مردم، کار دارند که دارند، وقتی که ما (آقایان) شکممان رختخواب را چسبیده دیگر مردم که باشند؟؟؟
و اینگونه است که ایران تا اطلاع ثانوی تعطیل!

+ باید درس بخوانم که نمیخوانم؛ باید خیلی کارهای دیگر بکنم که نمیکنم!
+ من کلی سعی کردم این چند روز؛ خرابش نکن!
27 مرداد 1388

3 نقل قول:

دن کیشوت گفت...

با سلام و احترام
اول :
احتمالا فردا مطلبی در خصوص این ماه مبارک خواهم نوشت !
دوم :
ما هم باید خیلی کارها بکنیم که نمی کنیم . این که غصه ندارد
سوم :
و اما می رسیم به بخش مهم مطلب امروزت و آن این است که می ترسی " کلی سعی " ای که کرده را بزند و خراب کند !!! شک نکن که همین کار را هم می کند . اصولا ما عادت داریم که هر وقت کاری دارد رو به بهبودی می رود می زنیم و خرابش می کنیم و آنوقت کلی جان می کنیم تا دوباره درستش کنیم .
رکه ! شک نکن ! همه چیز خراب خواهد شد !
چهارم :
می دانم که خواهی گفت این دن کیشوت خاک بر سر چقدر نفوس بد می زند و به جای این که به من روحیه بدهد همه اش انرژی منفی می دهد برایم مهم نیست . هر چی دلت می خواهد بگو !
پنجم :
و من الله التوفیق

دن کیشوت گفت...

اصلاحیه :
" کلی سعی " ای که تو کرده ای نه اون !
و من الله التوفیق

خودم گفت...

داغ كردي ها...نافرم