۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

11.یه جمعه ی معمولی

+میشه لطفا یه نفر به من کمک کنه؟ من با این فونتها مشکل دارم! ریزشو نمیشه خوند، بزرگشم خیلی بزرگه! اینجا همه ی فونتهاش یه شکلیه! چرا از اون فونت که تو بلاگفا هست اینجا نیست؟

+ این را بخوانید. زیباست. درباره ی جنبش سبز؛ جنبش لبخند؛ جنبش آگاهی!

+ امروز بعد 4،5 سال مداد رنگی دستم گرفتم. فوق العاده بود. احساس قشنگی بود. خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!

+ امروز کلا روز شهیار قنبری بود!

16 مرداد 1388

3 نقل قول:

دن کیشوت گفت...

با سلام و احترام
اول : برای پست قبلی تان کامنت گذاشتم
دوم :
این مشکل خودتان است . انتظار کمک از من یکی را نداشته باشید . وقتی همین جوری بدون هیچ گونه تحقیق و تفحص سرتو می اندازی پایین و میری بلاگر باید فکر اینجاش را هم می کردی !
سوم :
و من الله التوفیق

لبخندون گفت...

خب دیگه بلاگر فرق داره با بلاگفا ...

چی کشیدی؟

کودک فهیم گفت...

سلام مرسی که این قدر مهربونی که بهم تبریک گفتی.دو تا پچست اخرت رو خوندم و باهات همدردی می کنم منم یک دخترم مثل تو که داره حالم از این مسایل بهم می خوره و راه فراری هم نیست..