۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

33

+ بیدا یه کالکشن آهنگ واسم اورده همشون آهنگای کارتونه: mermaid,lion king, winnie the pooh, beauty & the beast, shrek, ....
وااااای اصلا از دیروز کلا حال و هوام یه جوری شده. این آهنگ mermaid فوق العاده است. یه حس کودکی عجیبی بهم میده. خیلی نازه. کاشکی همون قدی می موندیم.
+ یه وقتایی خیلی فکر میکنم، یعنی بیشتر وقتا فکر میکنم تا عمل . یه وقتی فکر میکنم دلم یه زندگی کلاسیک میخواد. فقط آرت. عکاسی صبح تا شب. شوپن و براهمس. نقاشی،. رنگ بازی ....
یه وقتایی فکر میکنم یه زندگی میخوام just as a scientist . پرو‍ژه و تحقیق و کنفرانس و ....!
همیشه یا از اینور اقتادم یا از اونور. تعادل ندارم ها!
+ هر روز که میگذره دغدغه ی فکریم بیشتر میشه، خودم ، بیدا، زندگیهامون ....! خسته شدم از آدمهای دور و برم. بیدا راست میگه، همشون یه جورایی مریضن. همشون حالشون بده، غمگینن. دلم یه ادم خوشحال میخواد. یه دوست خوشحال !
+ کلاسهای ساعت 8 آدمو دیوانه میکنه خصوصا اگر سپهری باشه....

4 آبان 1388

0 نقل قول: