۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

50

عمدتا این روش کار هر ترمه، اول ترم که شروع میشه با خودم عهد میکنم که از همین اول ترم درسارو با کلاس پیش میرم و میخونم. یه ماه که میگذره میگم حالا وقت هسسسسسسست، میخونم. میان ترم ها که رد میشه هی با خودم میگم پایان ترم حتما جبران میکنم. یه ماه به آخر ترم مونده همه ی کتابامو میذارم جلوم و کلی از حجمشون تعجب میکنم، بعد یواش یواش احساس افسردگی میکنم، آخرای ترم میگم دیگه الان فایده نداره که ! شبهای امتحان که میشه به خودم قول میدم که از ترم بعد حتما از اول ترم میخونم، و الی آخر......!
این یه پروسه ی دانشگاهیه که بر طبق آمار در زندگانی عده ی کثیری از دانشجوبان این مرز و بوم اجرا میشه !
به قول یکی از دوستان ما همه کار می کنیم ، آخرش هم می بینیم هیچ کاری نکردیم !

+ من در به در دنبال به قالب تک ستونه میگردم، یه قالبی که ساده باشه. تقریبا واسه ی همه ی اونایی که همچین قالبی دارن کامنت گذاشتم ولی هیچکدوم جواب ندادن که نمیدونم چرا! اضطراریه! کمک کنید لطفا !

23 دی 1388

1 نقل قول:

کامران افشار گفت...

hello به وزن سلام
کامران هستم از نا کجا آباد
دوستی داشتم .گم کرد ه ام.
یافتیش خبردارم کن .
شاید توباشی ؟
معلوم نیست...