۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

23. زنانگی

می خوام بنویسم! حوصله بحث کردن با تو رو ندارم که نشستی داری واسم آسمون ریسمون می بافی که چرا نمی شده زنها و مردها با هم برابر باشن از اول! نمیخوام چون تو فقط تو کتابها خوندی و ادعات میشه که فمینیستی. اما من دارم باهاش زندگی می کنم!
آره ، حق با توئه ! من تو خوندن این چیزا ضعیفم. چون وقتی می خونم می ریزم به هم. بعضی وقتها ترجیح میدم نخونم مثل آدمهای احمقی که ترجیح میدی باهاشون بحث نکنی!
بیدا ؛ من خسته شدم! خسته شدم بس که خبر تجاوز و خودکشی خوندم! خسته ام از این که فکر کنم فاطمه.رجبی هم زنه! نمی خوام فکر کنم به اینکه این قضیه از ازل مشکل داشته! از آفرینش فیزیولوژیکی هم مشکل داشته! نمی خوام باور کنم!
خسته ام، اونقدر که دیگه وقتی میگی"دلت میخواد بیای بغلم؟" ، دلم نمی خواد. دلم نمی خواد ولی نمی دونم چرا میگم "آره".....

9 شهریور 1388

4 نقل قول:

لبخندون گفت...

خب فکرشو کن!

بی خیال باش!

دن کیشوت گفت...

با سلام و احترام
اول :
آقا جان ! این حقیر که چشم و گوشی بسته دارم اصولا در مباحثی که فرجامش به خزیدن در آغوش ختم می شود به هیچ نحوی از انحاء ورود نخواهم کرد ! فلذا به همین نکته بسنده می کنم که مشکل شما خانم ها که هیچ وقت نگذاشته است آنگونه که باید و شاید خودتان باشید همین است که تا تقی به توقی می خورد مهار زندگی را به دست احساس می دهید . در یک بحث سنگین فلسفی آدم بیاید و صاف برود توی آغوش حریف ؟؟؟؟!!!! آخر کدام خری ( دور از جان شما ) این کار را می کند !!!!!
دوم :
حقیر که ید طولایی در فمینیست و امثال این کلک کولک ها داشته و هزاران نفر مثل شیخ کویر پابرهنه را تشنه به لب چشمه برده و برمی گردانم معتقدم که اصولا مردانی که سنتی بوده و در عین حال دم از فمینیسم می زنند درجه خطرناکی شان حتی از اورانیوم غنی شده و یا نشده و آنفلوآنزاری خوکی و مرغی و امثالهم به مراتب بیشتر است . من جمله همین شیخ کویر پابرهنه خودمان ! قسم می خورم خطر این بشر از بمب هسته ای هم بیشتر بشریت را تهدید می کند . بگذریم !
سوم :
و من الله التوفیق

کویر گفت...

سلام
اونوقت من می گم از دست رفتی و تو هم بگو نه! ببین دیگه دن که تخصصش بغل کردن معجزگان هست هم اینو می دونه که توی بحث اونم بحثی که کم آوردی آدم تو بغل طرف نمیره! تازه اونم کسی که بغلت نمی کنه میگه میخوای بیای بغلم!؟
ولی بزار در یک مورد هم بهت دلگرمی بدم اونایی که بیشتر کتابای فمنیستی خوندن کمتر بهش اعتقاد دارن!
ضمنا برو توی تنظیمات وبلاگت و این کلمه تایید رو وردار. کامنت گذاشتن برات سخت میشه.
برقرار باشی

کویر گفت...

دن عزیز
اگر من بمب اتمی باشم مطمئن باش ضامنم رو برای بشریت هیچ وقت نخواهم کشید اما تو یکی رو حتما می ترکونم...آخه چی می خوای از جون من تو وبلاگای مردم هم ولم نمی کنی... برو به معجزاتت برس برادر. بیخیال ما شو!